IPTV Smaters NL

Restitutiebeleid

Bij IPTV Smarters Nederland staan wij achter onze service. Wij doen er dagelijks alles aan om jou een betrouwbare en plezierige kijkervaring te bieden. Toch begrijpen we dat het soms anders kan lopen. Wanneer je een probleem ondervindt dat wij niet binnen redelijke tijd kunnen oplossen en waardoor onze dienst onbruikbaar wordt, kun je in aanmerking komen voor een terugbetaling.

Belangrijke Voorwaarden

  • Wij hanteren geen onvoorwaardelijk restitutiebeleid. Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, moet je aantonen dat het probleem door ons abonnement wordt veroorzaakt. Hierbij vragen wij je om duidelijk videomateriaal of foto’s van het probleem te sturen en met ons samen te werken zodat we je kunnen helpen. Vaak kunnen we een alternatieve oplossing of vervangend account aanbieden.

  • Het 1-maands abonnement geldt als testperiode en wordt in geen enkel geval terugbetaald.

  • Als het niet lukt om je abonnement te gebruiken vanwege beperkingen van je apparaat of ongeschikte software, dan kom je niet in aanmerking voor een terugbetaling.

  • Een verzoek tot terugbetaling moet altijd worden ingediend binnen 48 uur na aankoop. Na deze termijn kunnen er geen terugbetalingen meer plaatsvinden.

  • Als wij er niet in slagen je probleem binnen 48 uur op te lossen, dan wordt het bedrag teruggestort.

  • Betalingen via creditcard worden doorgaans binnen 20 tot 31 werkdagen teruggestort. In uitzonderlijke gevallen kan dit tot 90 dagen duren. Deze verwerkingstijd wordt bepaald door de betalingsverwerkers, niet door ons.

  • Voor aankopen die binnen 48 uur zijn gedaan (uitgezonderd de 1-maands optie) kan een volledige terugbetaling worden gedaan. Voor alle andere situaties geldt een gedeeltelijke terugbetaling, afhankelijk van de gebruiksduur van het abonnement.

Wij verstrekken geen terugbetalingen voor ontbrekende adult zenders, omdat deze niet worden aangeboden of geadverteerd op onze website.

Situaties waarin géén restitutie plaatsvindt

  • Wanneer de klant zijn apparaat of app niet correct kan instellen door technische beperkingen van de hardware of software.

  • Wanneer bepaalde zenders incidenteel bevriezen, bufferen of tijdelijk niet werken. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals:
    – Fluctuaties in de internetverbinding van de klant
    – Problemen met de gebruikte box, app of instellingen
    – Storingen bij de internetprovider
    – Tijdelijke uitschakeling van een zender aan de serverkant
    – De klant besluit van gedachten te veranderen of van server te wisselen

Onze servers zijn in de regel stabiel en betrouwbaar. Mocht een klant echter meer dan 48 uur geen toegang hebben tot zijn abonnement door een storing aan onze kant, dan zullen wij de volledige aankoopprijs terugbetalen of de gemiste dagen kosteloos compenseren met een verlenging van het abonnement.

Aanvragen van een terugbetaling

Stuur een e-mail met als onderwerp “Terugbetalingsverzoek” en vermeld altijd je bestelnummer. Beschrijf de problemen die je ervaart zo duidelijk mogelijk. In sommige gevallen kan ons supportteam vragen om aanvullend bewijs. Wij reageren daarop met onze bevindingen en een duidelijke toelichting van de beslissing.

📩 Contact: support@iptvsmarters.nl