IPTV Smaters NL
Restitutiebeleid
3 Dagen Geld-terug Garantie
Bij iptv smarters nl willen we ervoor zorgen dat u volledig tevreden bent met onze service. Daarom bieden we een gratis proefperiode aan om onze service uit te proberen voordat u enige betaling doet. We zijn ervan overtuigd dat u van onze service zult genieten, maar als u om welke reden dan ook niet volledig tevreden bent, kunt u binnen 3 dagen na uw aankoopdatum een terugbetaling aanvragen.
Om een terugbetaling aan te vragen, volgt u deze stappen:
- Gebruik het contactformulier op onze website om de terugbetaling aan te vragen.
- Gebruik hetzelfde e-mailadres dat u hebt gebruikt om onze service te kopen.
- Stuur ons uw bestelnummer.
Zodra u een terugbetaling hebt aangevraagd, zullen we deze zo snel mogelijk verwerken. Houd er rekening mee dat als u een terugbetaling ontvangt, u in de toekomst niet opnieuw kunt abonneren op onze service.
Bedankt voor het kiezen van iptvsmarters.nl. We hopen uw verwachtingen in de toekomst te overtreffen.
Wij geloven voor de volle 100% in onze producten. We doen elke dag ons best om je blij te maken en een glimlach op je gezicht te toveren met behulp van onze service, maar we begrijpen dat het niet voor iedereen gemakkelijk is. Als je niet tevreden bent met je aankoop of als je een probleem hebt dat wij niet kunnen oplossen en waardoor het systeem onbruikbaar wordt, zijn we meer dan bereid om een terugbetaling te bieden.
Hoe vraag je een terugbetaling aan?
Stuur ons alsjeblieft een e-mail met als onderwerp "Verzoek tot Terugbetaling" en vermeld je bestelnummer. Beschrijf in je e-mail de problemen waarmee je te maken hebt en de reden voor dit verzoek. In bepaalde situaties moet je mogelijk bewijsmateriaal verstrekken, en wij zullen dit beantwoorden door bewijs te leveren van ons werk. Deze uitwisseling van informatie heeft tot doel ons standpunt en onze beslissing transparanter en gedetailleerder weer te geven.
Hoe vraag je een terugbetaling aan?
Stuur ons alsjeblieft een e-mail met als onderwerp “Verzoek tot Terugbetaling” en vermeld je bestelnummer. Beschrijf in je e-mail de problemen waarmee je te maken hebt en de reden voor dit verzoek. In bepaalde situaties moet je mogelijk bewijsmateriaal verstrekken, en wij zullen dit beantwoorden door bewijs te leveren van ons werk. Deze uitwisseling van informatie heeft tot doel ons standpunt en onze beslissing transparanter en gedetailleerder weer te geven.
Voorwaarden:
Gelieve te begrijpen en te aanvaarden dat we geen terugbetalingen kunnen aanbieden vanwege technische problemen, tenzij u ons voldoende toestaat om ze adequaat te proberen op te lossen en u te helpen. Als we uw probleem niet kunnen oplossen binnen 48 uur, zullen we een terugbetaling doen. Neem alstublieft op elk moment contact op met onze live ondersteuning, 24/7, als u hulp nodig heeft.
Terugbetalingen kunnen alleen worden uitgegeven binnen 48 uur na de aankoopdatum. Na 48 uur kunnen er geen terugbetalingen worden verwerkt. Als u hebt betaald met creditcards, worden de terugbetalingen doorgaans verwerkt en worden de fondsen teruggestort op de debetkaart op de bankrekening van de klant binnen 20 tot 31 werkdagen.
Er zijn echter gevallen waarin een terugbetaling langer duurt om te verwerken, tot wel 90 dagen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor deze tijdschema’s en vertragingen. Wij zijn niet de betalingsprovider, maar slechts de IPTV-dienstverlener.
We zullen alleen volledig terugbetalen voor aankopen die zijn gedaan binnen minder dan 48 uur. Alle andere terugbetalingsverzoeken worden gedeeltelijk geretourneerd volgens de gebruiksperiode van het abonnement. Het ondersteuningsteam van IPTV SMARTERS NL zal contact opnemen met gebruikers in alle gevallen van terugbetaling.
Opmerking: Elke terugbetaling duurt meestal 20 tot 90 werkdagen om plaats te vinden en het is niet aan ons om deze periode te verkorten. Onze betalingsverwerkers zullen zich bezighouden met terugbetalingsverzoeken. We zullen ons best doen om elke gebruiker onmiddellijk terug te betalen na ontvangst van het verzoek en het controleren van gebruikersgegevens.
We zullen geen terugbetalingen verstrekken of gedeeltelijke terugbetalingen doen als:
We zullen geen terugbetalingen verstrekken of gedeeltelijke terugbetalingen doen als:
De gebruiker niet in staat is zijn eigen box en systeem op te zetten aan hun kant:
We zullen ons best doen om hun boxen, apparaten, apps en systeem in alle gevallen van assistentieaanvraag in te stellen. De reden is dat we niet op de hoogte zijn van de omstandigheden met de box, apparaten en het systeem, enz. Onze ondersteuning is beperkt tot vooraf gedefinieerde stappen voor de configuratie van apparaten.
Sommige kanalen bevriezen, bufferen of werken ZELDEN niet:
Hoewel bijna al onze servers stabiel zijn, bevriezen of werken sommige kanalen soms niet om verschillende redenen, maar dit is niet permanent. Onze deskundige ingenieurs werken altijd om ze te repareren.
Meestal zijn deze problemen tijdelijk en worden ze veroorzaakt door onderstaande redenen:
Schommelingen in de internetverbinding van de klant.
– Problemen met de box/apps/klantensetup in het algemeen.
– Uw internetprovider heeft een probleem.
– Het kanaal is uitgeschakeld vanaf de serverkant.
– Klant verandert van gedachten en wil zich terugtrekken/overschakelen tussen servers.
Als de gebruiker/klant zijn IPTV-abonnement niet gedurende 48 uur+ kan bekijken vanwege een serverprobleem of enige andere problemen veroorzaakt door ons, zullen we de pakketprijs volledig terugbetalen of alle verloren tijd boven op uw abonnement gratis toevoegen + een extra bonus die we samen kunnen onderhandelen.
We bieden geen terugbetalingen aan voor ontbrekende adult zenders op ons abonnement, aangezien deze niet worden geadverteerd op onze website.